środa, 22 sierpnia 2012

Activia pitna malinowa z dodatkiem zbóż, Danone

Jogurt o smaku malin z dodatkiem zbóż ze szczepem bakterii ActiReguralis.
 

Ja przyznam jestem fanką Activi. Zazwyczaj kupując wybierałam pitne ale bez zbóż czy tym podobnych dodatków.. Ale tym razem wzięłam z zbożami.
Buteleczka zawiera 195g < producenci już pożałowali tych 5g do równości.>

 SKŁAD  mleko pasteryzowane, wsad smakowy [maliny - 2,8%, cukier, błonnik: oligofruktoza, zmielona ziarna zbóż - 0,5% (pszenica, owies, żyto), barwnik: antocyjany, aromat], cukier, odtłuszczone mleko w proszku, substancja zagęszczająca: guma arabska, żywe kultury bakteri mlekowych, w tym probiotyczne
  
Buteleczka zawiera 142 kalorie
białko 5,6
węglowodany 23,5
tłuszcz 2,9 
błonnik 3,3g
sód 0,08g

Smak.. hmm otwierając nie liczyłam na rozczarowanie i miałam racje. Activia była pyszna. Taka trochę gęsta pływały w niej kawałki zbóż. Była pięknego malinowego koloru. 

Jednak nie powiem że jest lepsza od zwykłej bez ziaren. Ogólnie troszkę mi one psuły smak ponieważ nie jestem fanką zbóż. Jednak jeśli ktoś ma zamiar na dłużej pozostać w sytości to polecam właśnie ten rodzaj. Mała buteleczka a jedynie 142 kalorie które dużo dadzą dla organizmu dobrego. 
 
OCENA 4,5/5
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz