środa, 29 sierpnia 2012

Mleczny start kanapka kakaowa, Biedronka



Dziś po drodze do domu wstąpiłam do Biedronki. Przechodziłam obok batoników Mleczny Start i zdałam sobie sprawę że są one już tak długo a ja nigdy ich nie jadłam. Więc od razu wpadło do mojego koszyka.


Skład: mąki(21%) : [pszenna pełnoziarnista, pszenna ryżowa]; syrop glukozowy, polewa mleczna (14%): (cukier, tłuszcz roślinny, laktoza z mleka, odtłuszczone mleko w proszku, serwatka w proszku z mleka, emulgator: lecytyna sojowa, aromat), kasza kukurydziana, syrop cukru inwertowanego, cukier, płatki owsiane, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu (3,9%), substancje utrzymujące wilgoć: syrop sorbitolowy, glicerol; tłuszcz roślinny utwardzony, miód, emulgator: lecytyna sojowa; sól, ekstrakt słodowy jęczmienny, substancja spulchniająca: fosforan trisodowy; kwas: kwas cytrynowy; witaminy (C, B6, E, D), węglan wapnia, węglan magnezu, siarczan żelaza, siarczan cynku.

 



Opinia:
Hmm kanapka nie była rewelacją. Miała taki dziwny posmak. Jak dla mnie czuć Chemią. Za mało masy mlecznej, za mało kakao..Kanapka jest trochę dziwna ... sprawia wrażenie kleistej choć nie jest dosłownie taka, ale biorąc ją bezpośrednio do ręki można wyczuć jak się klei ;(

Muszę przyznać, że myślałam, iż będzie smaczniejsza. Chyba już nie skuszę się na ten wariant słodkości, mimo iż cena jest niska.
w wafelku(40g): 159 kalorii
2,9g białka,
27,9g węglowodanów,
 w tym 10,5g cukru,
3,6g tłuszczu,
1,8g błonnika.

Ocena 3/6












1 komentarz: