sobota, 25 sierpnia 2012

Magusie Płatki

Chrupki zbożowe o smaku czekoladowych ciasteczek wzbogacone witaminami, żelazem i wapniem. 



A teraz słów kilka o płatkach Magusiach. Następny tańszy  zamiennik Biedroneczki. Nie są to moje ulubione płatki.Często jem je jednak mieszając razem z innymi. 
W porównaniu z firmą NESTLE to nawet nie ma najmniejszych szans. 
co do Smaku jest jeszcze orzechowy ale tego to nawet nie dam rady przełknąć. Powiem jedno OKROPNE.

Skład: mąki zbóż 54%: kukurydziana, pszenna, pszenna pełnoziarnista, ryżowa, cukier, syrop glukozowy, kakao 4,4%, orzechy laskowe mielone 2,2%, sól, aromat, substancja spulchniająca: wodorowęglan sodu, emulgator: lecytyna sojowa, substancje wzbogacające: witamina C, niacyna (witamina PP), witamina E, kwas pantotenowy, tiamina (witamina B1), ryboflawina (witamina B2), witamina B6, witamina B12, kwas foliowy, biotyna, węglan wapnia, żelazo zredukowane.
Śladowe ilości: Produkt może zawierać śladowe ilości mleka, orzechów i orzechów arachidowych.



Wartość energetyczna w 100 g:380,00 kcal
Białko w 100 g:7,60 g
Węglowodany w 100 g:80,40 g
Tłuszcz w 100 g:3,10 g

Opinia: Ciasteczka są trochę za słodkie. Jednak zaletą ich jest cena. Ja ogólnie jestem przyzwyczajona do orginału i dlatego te mnie nie zadziwiły. Były po prostu o wiele gorsze. 

OCENA: 3/5

4 komentarze:

  1. Ja lubię bardzo Magusie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Cookie Crisp ;) Czasem kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te płatki są moimi ulubionymi płatkami. Nie uważam, aby ich smak był gorszy. Bo za tą cenę są wyśmienite. Ale zdaję sobie sprawę, że nie każdemu mogą smakować, bo ile osób, tyle opinii. Pozdrawiam :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione płatki!:)
    pozdrawiam
    Anulla:)

    OdpowiedzUsuń