wtorek, 21 sierpnia 2012

CZEKOLADA

..kto jej nie lubi??

Jadłam dużo różnych tabliczek.
zazwyczaj kupując brałam
 Milkę , Wedel , moją kochaną z dużymi całymi orzechami AlpenGold
ale w sklepie Carrefour natrafiłam na samym dole na czekolade marki tego oto sklepu.
 Nigdzie opini tego właśnie cuda też nie widziałam .
Więc to mój czas...Po co brać znów Milkę i dodawać opis jej smaku jako 1 z 100 osób w internecie
hmmm ale czemu ta  była taka tania 1,79??
pierwsza myśl pewnie będzie okropna jak te tanie czekoladopodobne ochydztwa
ale z zakupów została mi reszta wiec co mi tam drobniaki...

OPINIA

Ta czekolada jest pyszna. Smakuje idealnie, jednak
 nie jest tak rozpływająca się w ustach jak MILKA 
ale jak na swoją cene jest przepyszna. Polecam ją bardzo  dla osób lubiących czekoladę a nie za dużym budżetem. 
Jak to czekolada miałam zjeść 1 pasek poszła cała pod rząd...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz