wtorek, 21 sierpnia 2012

serek wiejski z CEBULĄ

1. ŚNIADANIE


Tak tak to najważniejszy posiłek dnia więc wybrałam się po niego do LIDLA
krążyłam myśląc co by tu wziąść.
Moją uwagę przykuł serek wiejski z cebulką i szczypiorkiem
hmmm CEBULA I SZCZYPIOR 
myślałam ze jadłam już każdy serek wiejski a tu ta cebula...
do tego napis IDEALNY NA ŚNIADANIE
hmmm biorę ale moje oczy widzą napis LEKKI
nie no wszystko co lekkie i light jest okropne , kwaśne
wziełam jednak ze względu na cebulę i do tego jak zawsze  pyszny paluch pełnoziarnisty .
serek CENA 1,79 -200g
przepraszam za fotkę ale nie miałam czym zrobić zdjęcia .......

no i opinia bo tego produktu opinii  w internecie nie znalazłam

Serek po otwarciu miał idealną konsystencje do jedzenia.
1 łyżka do ust  i tak jak myślałam. 
Był okropny , kwaśny . Już zwykły lekki ujdzie ale to coś OHYDA
Nie polecam. Najgorszy jaki jadłam do tej pory z wiejskich.
OCENA 0/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz