niedziela, 26 sierpnia 2012

Snickers x2

Dziś długo myślałam co wybrać na Podwieczorek. Poszłam do sklepu i moją uwagę przykuł niby zwykły normalny snickers. No i myślę, myślę . I oto takim sposobem jest tu na fotce. Wzięłam ten  x2 bo obecnie kilogramy dodatkowe mi nie zaszkodzą. 

 



Składniki :sól, tłuszcz roślinny, cukier, aromat, syrop glukozowy, laktoza, serwatka w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, tłuszcz mleczny, tłuszcz kakaowy, pełne mleko w proszku, utwardzony tłuszcz roślinny, orzeszki ziemne, emuglator - lecytyna sojowa, białko jaja w proszku, zhydrolizowane białko mleka



Wartość Odżywcza na 1 kawałek 37.5g
Energia 799 kJ
191 kalorie
Białko 3,5 g
Węglowodany 20,7 g
Cukier 17,9 g
Tłuszcze 10,5 g
Tłuszcz Nasycony 4,2 g
Błonnik 0,5 g
Sód 0,8 mg


Opinia: Kto nie jadł snickersa....Przyznać się??! No właśnie tej opinii tutaj chyba nie powinno być. Snickers jest wszędzie. Idealnie zaspokaja głód co wg. mnie zawdzięcza orzeszkom . Pysznym zdrowym orzechom.Powiem  że jednak do moich ukochanych batonów się nie zalicza ale od czasu do czasu jak mnie coś najdzie to kupuję.

  Ocena 5,5/6




Ciekawostki

Britney Spears miała dość ciekawe żądania odnośnie jedzenia na planie X Factora. Gwiazda zażyczyła sobie 12 snickersów dziennie i 24 puszki coli do tego!

Ciekawostka 2. Na polskim rynku mało osób je batony Mars, mimo to nie znikają one z półek. Dlaczego? Mars jest posiadaczem wszystkich innych marek np. M&M, Twix, Bounty czy właśnie Snickers.
  



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz