czwartek, 23 sierpnia 2012

Chrupcie chipsy kukurydziane

 Wybrałam się do sklepu po coś aby podjeść jak będe siedzieć na komputerze. 

Bardzo lubię jeść przed nim. A że  obecnie walczę z nałogiem jakim są u mnie płatki kukurydziane..no nie tylko one. Wszytkie typu zdrowe błonniki , branflakes itp.
 mam zaliczone i to1 lub 2 paczki pod rząd na sucho ..zależy od głodu.
No więc zmieńmy temat
 W sklepie zobaczyłam chipsy o smaku ketchupu własnie KUKURYDZIANE..
wspomnienia Flipsów mi wróciły ale ich były jedynie ten smak TOFFI a jego nie lubię.
Wzięłam więc te.

Składniki: Kaszka kukurydziana(65%) tłuszcz roślinny, aromat ketchupowy(7%), pomidory w proszku(3,5%) mleko w proszku, ekstrakt z papryki, sól, przyprawy.


Wartość odżywcza 100g
Białko 5,6g
Węglowodany 61,3g
w tym cukry 4g
tłuszcz 25,6 
Błonnik 1,9g
sód 0,16 g
 Całe opakowanie (60g) zawiera 300 kalorii czyli nie dużo..


 

Opinia: Były powiem bardzo dobre. Przed chwilą się przeraziłam zawartością tłuszczu aż 25g !
Ogólnie powiem że daje plus dla producenta bo paczka była pełna nie tak jak inne chipsy. Po prostu były to zwykłe chrupki kukurydziane szału na mnie nie zrobiły.Bardzo czuć smak ketchupu. Przydały się do podjedzenia jednak powiem ze mogłam najpierw przeczytać skład.. I nie obyło się bez wody do popicia.

OCENA 3/5

1 komentarz: