czwartek, 23 sierpnia 2012

Wypadające włosy

Kiedyś hmm przenieśmy się wstecz 4 lata miałam piękne grube włosy.

No ale na własne życzenie je zniszczyłam. 
Zła <okropnie> dieta....moje odchudzanie z 84 doleciałam do 39 w niecały rok.
doprowadziłam do tego że Leciały mi garściami.
 Czasami myjąc je zapychałam cały brodzik aż woda zostawała.
Gdy jednak zaczęłam jeść normalnie one nadal wypadały i to nawet tak samo mocno.
Tabletki wszytkie skrzypovity, belissy NIC nie pomagało.
Byłam załamana.
Poszłam do dermatologa. Pani była moim wybawieniem.Przepisała mi 


tabletki o nazwie VITAPIL.
hmm kupiłam choć nie liczyłam na cud..
i co się okazało...
TO BYŁ CUD. po tygodniu leciało mi ich coraz mniej.
A po 2 msc z tymi tablekami może z jeden mały włos przy myciu..
I chciałabym się z wami podzielić tą wiadomością poniewaz vitapil jest najlepszy jeśli chodzi o suplementy.
Jedyne co mnie dziwi ...to że rok temu te tabletki były jasne a jak ostatnio je kupiłam to w wersji ciemnej zieleni.
Teraz?? włosy już są coraz grubsze i wracają do zdrowia. Jednak same tabletki tez nie pomogą ...
ZDROWA DIETA nadal to podstawa.



* witamina Awspomaga wzrostowoce i warzywa czerwone i pomarańczowe (marchewki, pomidory, papryka, melon
* witamina B6wspomaga wzrostpłatki owsiane, otręby pszenne i soja
* witaminy z grupy Bhamują łojotokkasza jęczmienna i gryczana, migdały, jaja, kalafior, kapusta, cebula, czosnek, brukselka, brokuł, szpinak, fasola, groch
* witamina Efunkcja odżywczaoleje roślinne, mleko i warzywa zielonolistne
* Żelazo i cynkwspomagają wzrost i wzmacniająprodukty pochodzenia zwierzęcego oraz szczaw, botwinka i herbata
* Miedźsprężystośćczerwone mięso, jaja i podroby

1.Częste mycie głowy to główna przyczyna powstawania łupieżu

 Naprawdę wciąż wiele osób wierzy, że częste mycie głowy sprzyja produkcji łupieżu. Tymczasem myjemy ją głównie po to, by pozbyć się mikrobów (przede wszystkim grzybów), które mogą przyspieszać nienaturalne złuszczanie naskórka, a także ich pożywki. Wiadomo, że źle dobrane kosmetyki do włosów, ciągła zmiana szamponu  a także niedokładne spłukiwanie głowy, może zaostrzać przebieg łupieżu. Samo mycie jednak: na pewno nie.

2.Po obcięciu (zwłaszcza radykalnym) włosy stają się bardziej gęste i zdrowe

Kiedy skrócisz włosy, optycznie zwiększą swoją objętość. Gdy obetniesz część włosów zniszczonych farbą czy trwałą ondulacją, reszta, która pozostanie, będzie wyglądać zdrowiej. Jeśli masz rozdwojone końcówki, pomóc może umiejętne ścięcie i zmiana długości włosa (bywa, że rozdwajają się jedynie z powodu ocierania o ramiona). Sama wizyta u fryzjera nie rozwiąże jednak problemu "źle odżywionych" włosów , ich nadmiernej utraty z powodu problemów zdrowotnych (np. zaburzeń tarczycy) czy innych czynników, np. atmosferycznych  Pamiętaj, że kondycja włosów to ważny miernik twojego zdrowia. Jeśli obserwujesz ich nagłą, nienaturalną zmianę na gorsze, najlepiej wyjaśnić sprawę z lekarzem pierwszego kontaktu, ewentualnie dermatologiem (zajmuje się skórą, ale i jej przydatkami).

2 komentarze:

  1. Łał, to naprawdę dobry preparat.
    BTW. podziwiam niesamowitą przemianę. Szkoda, że zapędziłaś się w chorobę, ale mam nadzieję, że już jest dobrze i trochę odbudowałaś organizm, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też go używałam, róznica była RACJA polecam także

    OdpowiedzUsuń