niedziela, 26 sierpnia 2012

Lasagne Bolognese




Danie Express, 1 kg

 W Biedronce napotkałam oto danie. Jedyną Lasagne jakie miałam szanse spróbować to taka mała z zamrażalki także z tego  sklepu . A tu dziś idę i stoi normalnie nie zamknięte w lodówce jak jogurty czy serki.

Przeraziłam się troszkę wielkością OGROMNA JEST. wzięłam jednak na spróbowanie.
Na opakowaniu potem patrze pisze Danie na 4 porcje jednak u mnie starczyło na 2 osoby.
Jedna porcja gdyby licząc po 500g zawiera 866 kcal i 47,6 g tłuszczu. Nawet sporo...
 Według informacji na opakowaniu są to płaty ciasta makaronowego z sosem bolońskim z mięsem, warstwą sosu beszamelowego i serem emmentaler na wierzchu.
Opis jednej porcji produktu [250 g]:1 porcja - 250 g
Wartość energetyczna w 1 porcji [250 g]:432,50 kcal
Białko w 1 porcji [250 g]:20,25 g
Węglowodany w 1 porcji [250 g]:31,50 g
Tłuszcz w 1 porcji [250 g]:23,75 g
Nie miałam dostępu do piekarnika więc musiałam poradzić sobie w mikrofalówce. Ale też jakoś wyszła. Nałożyłam swoją połowę na talerz co potem się okazało było okropnym błędem. Ale do rzeczy. Z wyglądu mi się podobała . Ładnie wyszła po pokrojeniu z opakowania i następnie do mikrofali.Po około 2 minutach kręcenia się zaczęła się jakby topić.Wszystko mi ze środka wypływało. najbardziej ser . Powiem że po 5 min na talerzu  nie stała lecz pływała w serze. Wszytko się roztopiło. Napisane jest w
mikrofalówce -12min... ale moja została zrobiona w 6 min.... Po tej wyjętej katastrofie odechciało mi się jeść.Ale nóż do ręki i zlepiłam ją w całość.
Smak.... Wiecie że mi smakowała bardziej niż tamta poprzednia w mniejszym opakowaniu. Idealne proporcje. Fajny smak, powiem bardzo smaczny. Zjadłam całą porcję. Najadłam się.

No więc szukacie pomysłu na szybki tani obiad . POLECAM WŁAŚNIE TO

I do tego ta cena 11,99 za obiad 2osobowy sycący na bardzo długo.. 

Doszły mnie słuchy że podobna jest w Lidlu i to nawet o zbliżonej cenie. 


OCENA 5,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz